Upozornění

V době od 8. do 12. srpna 2022 probíhá celozávodní dovolená. V této době není možné vyzvedávat ani expedovat zboží.

Děkujeme za pochopení
Požární dveřní servis, s.r.o.

Jak nakupovat

1. E-shop

V levé části stránky našeho e-shopu jsou jednotlivé kategorie, zde klikáte na odkazy, kterými přecházíte do jednotlivých částí e-shopu.

2. Zboží

Kliknutím na libovolnou kategorii Vám e-shop zobrazí nabízené zboží. Po kliknutí na název zboží se Vám zobrazí jeho detail a další parametry (zejména rozměry, orientace otevírání a požární odolnost). Dále si zde můžete případně prohlédnout a vybrat související zboží. Pokud chcete toto zboží zakoupit, můžete toto zboží vložit do Vašeho elektronického košíku (viz. Košík) a zadat počet kusů. Pokud jste v této části nenašli Vámi požadované zboží, není patrně právě skladem nebo jej musíme kalkulovat individuálně. Pro zakoupení zboží, které není skladem a tedy v nabídce e-shopu (jedná se zejména o atypické rozměry, prosklení, povrchovou úpravu křídla, zárubně, doplňky dveří jako je kování, zavírače apod.), můžete kontaktovat obchodníka telefonicky (viz. Kontakty).

Pozor: Zejména u dveřního kování je nutné v rolovacím menu v detailu zboží definovat provedení kliky. To zejména orientaci, kliku/kouli, kliku/kliku č WC provedení a povrch kování.

Kontrola objednávky není opravdu od věci. Zabráníte tím špatně definované bližší upřesnění zboží. Pozor některá pod menu mají příplatek či slevu u daného zboží. Pracujeme na zjednodušení a doufáme, že již brzy se této úpravy dočkáte.

3. Košík

Jakmile vstoupíte do našeho e-shopu, máte v ruce jakýsi pomyslný elektronický košík. Do něj můžete vkládat vybrané zboží. Obsah košíku můžete kontrolovat kliknutím na ikonu v pravém horním rohu. Po zobrazení máte možnost upravovat počet položek zboží (v položce Množství) nebo tlačítkem Smazat již vložené zboží odebrat.

4. Objednávka

Stisknutím tlačítka Objednat se zobrazí formulář, do kterého vyplníte příslušné fakturační údaje (jako jméno a příjmení, adresu, telefon apod. - povinné údaje jsou označeny *). V případě, že jste se registrovali a do e-shopu přihlásili, budou tyto údaje před vyplněny údaji z registrace.

5. Platba a způsob přepravy

Dobírkou - zboží zaplatíte přepravci při dodání na Vámi určené adrese nebo v případě osobního odběru přímo v naší firmě.
Platba předem (proforma) - tuto skutečnost uveďte prosím do Poznámky (v případě  zaslání přepravní službou bude zboží odesláno až po přípsání  úhrady na náš  účet) a po odeslání objednávky Vám bude na e-mailovou adresu uvedenou ve fakturačních údajích odesláno potvrzení objednávky s přehledem Vámi zakoupeného zboží, celkovou cenou apod. Cenu za zboží poté uhraďte u Československá obchodní banka,a.s., číslo účtu 236264790/0300. Jako variabilní symbol uveďte číslo Vaší objednávky (bude též uvedeno v zaslaném potvrzení). Pokud máte účet také u ČSOBy, registrujeme Vaši úhradu již druhý den! V ostatních případech může vzhledem k bankovním převodům připsání trvat 1 - 3 pracovní dny.
Upozornění! - pokud do Poznámky neuvedete Osobní odběr, bude Vám zboží automaticky zasláno přepravní službou TOPTRANS. Hmotnost 1 ks dveřního křídla je cca 50 kg. Podrobnosti a ceny přepravy najdete zde.

Osobní odběr - pokud máte rádi osobní jednání, rádi Vás uvítáme v naší firmě v Křivenicích, Horní Počáply 277 03
Aby zákazník nedorazil v době kdy na pobočce nebude nikdo přítomen - domluvit na telefonu 724 999 978 nebo na mail info@dvere-pozarni.cz
 

6. Odeslání objednávky

Po kontrole vybraného zboží, způsobu platby a způsobu přepravy, stiskněte tlačítko Odeslat objednávku. Na e-mailovou adresu uvedenou ve fakturačních udajích bude odesláno potvrzení objednávky. Po té již případně proveďte případnou platbu převodem a můžete očekávat nebo si přijet pro objednané zboží.

7. Výměna nebo vrácení zboží

Zakoupené zboží lze vyměnit jedině nepoškozené a to osobně na provozovně Křivenice 52, 277 03 Horní Počaply a to po sjednaném termínu vrácení, aby zákazník nedorazil v době kdy na pobočce nebude nikdo přítomen - domluvit na telefonu 724 999 978 nebo na mail info@dvere-pozarni.cz

Omlouváme se všem zákazníkům, ale výměna zboží za pomocí přepravní služby již není možná vzhledem ke sporům u poškozeného zboží kdo zboží poškodil zda přepravní služba nebo zákazník.

8. Odstoupení od objednávky

V případě zrušení objednávky v době kdy zboží je již na cestě k zákazníkovi, zákazník je povinen uhradit přepravné.

Objednané zboží, které se pro zákazníka vyrábí je povinen uhradit celé nebo náklady spojené s výrobou pokud se rozpacovanost se dá ukončit před dokončením.